Producenci
Zwroty i reklamacje

Szanowny Kliencie,

Jeżeli dotarłeś tutaj, to najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do nerwów, szanujemy prawa Konsumenta. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą sprawnie i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów szybko psujących się.

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.

  1. Zakupione towary:
    a. dotarły do Ciebie uszkodzone;
    b. dotarły do Ciebie inne, niż zamówiono;
    c. dotarły do Ciebie i są niezgodne z umową.

Pobierz formularz reklamacji, następnie wypełnij go i odeślij do nas.

Spakuj towary i dołącz do paczki formularz. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

PRO AKTIV sp. z o.o.
ul. Siarczana 22
30-432 Kraków

  1. Zmieniłem/am zdanie i chcę wszystkie lub część produktów zwrócić.
    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 10 dni od dnia odebrania przesyłki - skorzystaj z formularza zwrotu.
    Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. 

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

PRO AKTIV sp. z o.o. 
ul. Siarczana 22
30-432 Kraków

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl